الفيوم ع النت
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اعترافات قلب مجروح ..........

2 مشترك

هل حد منكم حصللو كده
كام واحد يعجبوا الموضوع ..........
اعترافات  قلب مجروح .......... I_vote_rcap100%اعترافات  قلب مجروح .......... I_vote_lcap
 100% [ 1 ]
هل هيقراو كل الاعضاء
اعترافات  قلب مجروح .......... I_vote_rcap0%اعترافات  قلب مجروح .......... I_vote_lcap
 0% [ 0 ]
مجموع عدد الأصوات : 1

التصويت مغلق

كاتب الموضوعرسالة
لقاء وفراق
فيومي مميز
فيومي مميز
لقاء وفراق

العمل/الترفيه : طالب ومصمم ازياء حريمى
ذكر

اعترافات  قلب مجروح .......... Empty
مُساهمةموضوع: اعترافات قلب مجروح ..........   اعترافات  قلب مجروح .......... Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 13, 2010 3:11 pm

وزي ما الحب جه فجأة بيروح برضو فجأةوتلاقي قلبك بعد ما ابتدي انه يحس بالحياةابتدي يموت من اول و جديدوالالم اللي كان قلبك متعود عليه بقي افظع و اقويلانه ألم من قلب كان قرب يموت و عرف معني الاملو فقد الامل ده حتي قبل ما يشوف ملامحهتحس الحياة بتموت جواكمع انك عارف انك عايش و كل الناس حواليك عايشينبس لما تبص لنفسك في المرايةبتلاقي حطام انسانبتلاقي جسد من غير روحبتلاقي احلام متكسرةبتشوف قلب بينزف و نزيفه شديدوالامل اللي كان ممكن يحيي قلبك من جديداو حتي يلملم جراحه..... راحراح الامل راح الحبراح الحلم اللي كنت لسه هاتبدأ تحلمهراح الاحساس بالراحه اللي عيشته لأيام معدوده جوه سنين عمرك الطويلة اللي كلها ألم وتبص علي الناس اللي حواليكتلاقيهم عايشينبيضحكوابيحبوابيحلمواوأنت واقف مكانكمش قادر تنقذ قلبك اللي بيموتبيموت؟؟؟؟؟؟لأ انا قلبي مش بيموتده قلبي خلاص ماتأيوة فعلا قلبي ماتفين دقات قلبي؟!!
فين احساسي بابسط الاشياء في الكون؟!!
مفيشمفيش احساس بأي شيءمفيش متعهمفيش سعادهمفيش احساس حتي بنبض قلبي.......
لكن في حاجه جديدة ابتديت اعملهافي ابتسامهابتديت ارسمها علي شفايفي بخدع بيها غيريعلشان ماشوفش نظرة عطف في عينيهموبخدع بيها نفسي لما اشوف نفسي في المرايةوبخدع بيها روحيعلشان تفضل في جسمي عايشة لغاية ما ييجي اوانها و تسيب الدنيا هي كمانيمكن ساعتها ارتاحيمكن في الموت راحه للألم اللي مالي حياتي كلهايمكن؟؟!!!!!
أحاول اسيب الدنيا و اموتبس هاموت كافر يعنيلأ إلا ربي و دينيانا خسرت احساسي وخسرت حبي و خسرت نظرة للحياة بعين سعيدهلكن مش هاخسر ربي و لا دينيطيب هاعيش ازاي ؟مش لو اصلا كنت عايش؟هاقضي ايام و خلاصبتعدي عليا ليلها زي نهارهاألم و تعب و حسرة و ندميا ريت انا كنت زي باقي الناسادوس علي غيري برجلي و لا يهمنييا ريت كنت يا قلبي قاسييا ريت كنت واحد تاني غير نفسيفي مكان غير المكانفي زمان غير الزمانمع ناس غير الناسيمكن كنت اقدر اعيشيا ريتيا ريتيا ريت
................................
وبيفضل سؤال دايما جواك...
يا تري في قلب تاني ممكن يكون حاسس بنفس احساسي ده؟؟والاجابة............................... مش موجوده

آسف ان الكلام ده حزين وكله تشاؤم بس ده كلام من قلب تقريبا فقد الاحساس بالحياةدي حالة عشت فيها فترة من عمري و شفتها في عيون ناس تانيه كتير اويمش قادرين انهم يتكلموا و يعبروا عن اللي جواهم بس للاسف لاني عشت اللي هما عايشينه بقيت بقدر اشوف حزنهم في عيونهم و اقرا كل اللي جواهم من غير حتي ما يتكلموا....

وفي النهاية دي مجرد اعترافات لقلب مجروحوده مجرد كلام نفس قلبي و قلب غيري يصرخ بيهويمكن مش قادرين نقوله و بنكتبه في ورق و نقطعهانا مش استخدمت اللغة الفصحي لان دي مجرد تعبير عن احساس و أسف اني طولت في الموضوع بس يا رب مش يكون حد منكم زعل مني وفي النهاية ده مجرد رأي او وصف لاحساس يمكن يكون غلط او صح

عدل سابقا من قبل لقاء وفراق في الإثنين سبتمبر 13, 2010 3:15 pm عدل 1 مرات (السبب : انك تتعلق باللى بتحبو جامد)
عيون الكون
المشرف العام
المشرف العام
عيون الكون

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اعترافات قلب مجروح ..........   اعترافات  قلب مجروح .......... Icon_minitimeالسبت سبتمبر 18, 2010 6:48 pm

ياااااااااااااااااااااه انت حاسس بداه كله وساكت

حرام عليك والله الحياه مش تستاهل التشاؤم ده كله

لانها فى الاول والاخر حياه دنيا

والدنيا مش تستاها ده كله لانك مهما ادتلها مش هتديك لانها دنيا

حاول تعيش حياتك ببساطه من غير اقنعه هتلاقى الدنيا احلى فى عيونك انت

ومتبسش لحد وتقول ده وده لانك كدا هتتعب اوى اوى خليك فرى وكل حاجه ايزى

بس مش فى الغلط كمان لاء كدا stop

بس بجد موضوع جامد وكلام اجمد

واحساس جميل

تقبل مرورى وتقديرى
لقاء وفراق
فيومي مميز
فيومي مميز
لقاء وفراق

العمل/الترفيه : طالب ومصمم ازياء حريمى
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اعترافات قلب مجروح ..........   اعترافات  قلب مجروح .......... Icon_minitimeالسبت سبتمبر 18, 2010 8:02 pm

يا شروق انا مش عارف اقولك ايه والله

انتى بجد انسانه رقيقه جدا

وده انا عرفتوا من كلامك بس

من غير ما اتعرف عليكى شكرا لاهتمامك

thanks

اعترافات قلب مجروح ..........
صفحة 1 من اصل 1